Místo konání: školní jídelna 3.ZŠ Komenského Trutnov
Čas: 17 hod
Program jednání:
1) zahájení, volba mandátové komise
2) zpráva o činnosti výboru za uplynulé období
3) zpráva o hospodaření za rok 2022/23
4) plán rozpočtu na rok 2024
5) plán oprav a udržby domu většího rozsahu na rok 2024/2025
6) zpráva revizní komise
7) diskuze
8) zpráva mandátové komise
9) usnesení, závěr
Shromáždění zahájil předseda p.Suchánek. Byla zvolena mandátová komise ve složení Šorfová, Radoňová, Dušková
Zprávu o činnosti výboru přečetl místopředseda Provazník.
Vlastníkům byly představeny 3 nabídky na správu domu a vedení účetnictví. Byly osloveny firmy Mebys Trutnov, Cebyt Krkonoše Trutnov a Bytová správa
Drobný, Praha, které nám předložili nabídky.
Výbor se dohodl s paní Duškovou, že provede vyúčtování záloh za služby za rok 2023, bude uzavřena dohoda o provedení práce.
Výbor navrhnul Shromáždění navýšení termínovaného vkladu na částku 1-1,5 milionu korun.
Návrh na instalaci zábran proti stavění hnízd jiřiček, kdy dochází k znečištění fasády domu.
Diskuze:
- opravit průchozí dvěře ve sklepích, zahrnout do plánu oprav
- zasklení společných balkonů na schodištích na vlastní náklady uživatele, pokud to povolí Požární sbor
Usnesení vlastníků ze Shromáždění dne 7.12.2023
1) Vlastníci berou na vědomí:
A)Zpráva výboru o činnosti za uplynulé období
B)Zpráva revizní komise o kontrole hospodaření SVJ a práci výboru za období 10/22 - 10/23
2) Vlastníci schvalují:
a)zprávu o hospodaření za rok 2022 a za období 1-10/23
b)plán příjmů a výdajů za rok 2022 a za období 1-10/23
c)plán oprav na další období
d)plán příjmů a výdajů na rok 2024
e)ukončení činnosti dosavadního správce a zpracování účetnictví paní Duškové a paní Pazdiorové, paní Dušková ještě zpracuje vyúčtování záloh za služby u jednotlivých vlastníků za rok 2023, bude s ní uzavřena dohoda o provedení práce
f)uzavření smlouvy s novým správcem domu a vedení účetnictví od 1.1.2024 na dobu neurčitou, a to s firmou Bytová správa Drobný s.r.o. Praha za cenu 90Kč/byt/měsíc bez DPH(společnost není plátcem DPH)
g)výboru SVJ zajistit kontaktního pracovníka z řad vlastníků jednotek poro komunikaci, předávání dokladů novému správci a vedení účetnictví, kontakt s vlastníky v kanceláři SVJ na 1hod 1x měsíčně, vedení pokladny a změny záloh na SIPU u vlastníků, bude s ním uzavřena dohoda o provedení práce( pro vlastníky se tím nic nemění a změny budou hlásit v kanceláři SVJ nebo na mail SVJ)
h)většina přítomných vlastníků souhlasí s možností zasklení společných balkonů na schodištích na vlastní náklady uživatele-pokud tento projeví zájem za podmínky písemného povolení požárního sboru z hlediska bezpečnosti a protipožárních opatření
3) Vlastníci ukládají výboru SVJ:
a)z řad členů výboru stanovit 1člena, který bude provádět a zodpovídat za veškeré platby na účtu SVJ, které se týkají činnosti SVJ a uzavřít s ním dohodu o hmotné odpovědnosti
b)důsledně u členů výboru přerozdělit jejich úkoly a povinnosti
c)uzavřít se zručným řemeslníkem(vlastníkem bytu) dohodu o provedení práce na drobné opravy ve společných prostorách v domě
d)zabezpečit plán oprav, pouze ve vyjímečných případech je přesouvat do dalšího období
e)pokud to bude i nadále výhodné pro SVJ ukládat volné finanční prostředky na termínované vklady, takto získané finanční prostředky investovat do oprav a zhodnocení domu, volné finanční prostředy SVJ uložit na termínovaný vklad do výše 4 mil. Kč
f)výbor SVJ písemně požádá Hasičský sbor v Trutnově o odborné stanovisko k zasklení společných balkonů na schodištích
g)prověřit možnost nainstalování zábran proti stavění hnízd jiřičkami na našem bytovém domě z hlediska ornitologie, hygieny, povolení institucí, finačních nákladů apod.
Přijaté usnesení ze Shromáždění vyvěsit na nástěnkách v jednotlivých vchodech a na webových stránkách
Účast na Shromáždění: čp.439 - 8,368%, čp.440 - 7,273%, čp.441 - 17,916%, čp.442 - 11,462%, čp.443 - 11,199%, celkem 56,218%
V Trutnov 7.12.2023
Návrhová komise: Předseda Šorfová Miloslava, členové Radoňová Hana, Dušková Žofie
Vytvořeno službou Webnode