Od 1.2.2010 se se souhlasem velké většiny vlastníků rozjel úklid i ve vchodech 441, 442 a 443. Měsíční příspěvek na úklid je ve výši 80 Kč za byt.
Od 1.3.2010 se rozjel úklid i ve zbývajícím vchodě 439. Měsíční příspěvek je rovněž 80 Kč.
Úklid je zajišťován zájemci z řad vlastníků nebo nájemníků bydlících v našem domě, a to formou dohody o provedení práce.
Navržená částka na ostatní vchody je 80,- Kč za 1 byt a měsíc. Jméno pracovníka, který úklid zajišťuje, je v každém vchodě vyvěšeno na nástěnce. Přestože úklid je zajišťován jako placená služba, je potřeba, aby byl ze strany bydlících vlastníků a nájemníků v domě dodržován pořádek.
Náplň práce úklidu za vchod:
Popis činnosti | Frekvence |
1) Úklid společných prostor (setření podlah), tj.schodišť, pater, mezipater | 1x za týden |
2) Úklid vstupních hal, vepředu a vzadu, kabiny výtahu (setření podlah) | 2- 3x za týden (popř.dle potřeby) |
3) Úklid vstupních schodů (vepředu a vzadu) | 1x za týden (popř.dle potřeby) |
4) Umytí skel u vstupních dveří (vepředu a vzadu) | 1x za týden |
5) Umytí skel u dveří výtahu a zrcadla v kabině výtahu | 1 x za týden |
6) Umytí vstupních dveří (vepředu, vzadu, uprostřed) | 1 x za měsíc |
7) Úklid suterénních prostor (setření podlah) | 1 x za týden |
8) Umytí prosklených dveří v mezipatrech + sklepní okénka | 1 x za rok |
9) Setření zábradlí na schodišti | dle potřeby |
10) Úklid sněhu ze vstupních schodů a část chodníku před schody - v zimním období (vepředu a vzadu)
|
dle potřeby |
Ve sklepních prostorech je dostupná studená a teplá voda, která se při úklidu používá.
Čistící prostředky a náčiní, které se budou používat:
Poprvé se zakoupí ze společných prostředků SVJ: vědro, 5 ks hadrů popř. mop, koště, popř. lopata.
Čistící, mycí prostředky a při další potřebě, nářadí a výše uvedené potřeby si pracovník, který úklid provádí, hradí z příspěvku od vlastníků.
Za každý vchod pracovník, který úklid provádí, vede sešit, kde zaznamenává datum a čas provedeného úklidu. Při zjištění mimořádného znečištění toto zaznamená do sešitu s uvedením místa popř. vlastníka, který znečištění způsobil. Společně to řeší s vlastníkem i člen výboru zodpovědný za příslušný vchod.
Člen výboru namátkově v průběhu měsíce provádí kontrolu úklidu a na konci měsíce podepisuje sešit, jako souhlas k výplatě odměny na dohodu o provedení práce.
Všichni vlastníci jsou povinni v jednotlivých vchodech ze schodišť uklidit všechny skříňky, skříně, nadměrné množství květin, kterými znečištují a zabraňují řádný průchod (připomínka i požárního technika), a to nejpozději do 31.1.2010. Zkontroluje popř. projedná s vlastníkem člen výboru zodpovědný za příslušný vchod.
Vytvořeno službou Webnode